Calor, calor, calor...

Publicado el viernes, 10 de julio de 2009

Cuando veo como una gaviota baja en picado y se tira de cabeza a una fuente...empiezo a pensar que o aquí hace calor o a las gaviotas se les empieza a ir la pinza. Y es la segunda vez que lo veo en solo un mes. Y yo la envidio, porque ella no deambula por Vigo con traje y corbata, ni sabe qué es eso de subir cuestas.


En imagen, una gaviota disfrutando de un baño en pleno paseo marítimo de A Coruña. Imágenes como ésta me demuestran que...no, no me demuestran nada; simplemente me dan envidia.

2 comentarios

Comentarios

mosseguellet dijo...

La foto del dia no és la gavina endintsant-se en l'aigüa... Nop, nop!

La imatge és tu amb corbata!!!! El cent per cent del teu club de fans crevillentí, vol una foto ja!!! JEJEJEJE

Dius què fa calor... vine-te'n a Alacant... només en queda anar an boles a treballar, ara només vaig el més punki que puc... (no és conya)! xD

Un abraç!

Luis Guillot dijo...

Home, tot i que no amb el mateix estil que he conreat ara, però al Facebook tens unes quantes. Òsties tu, me n'alegre que per fi el meu club de fans de Crevillent s'haja ficat d'acord en alguna cosa, perquè sempre estan a la gresca.

I calor, en fi, ja saps que quan parle de "calor" em referisc al calor normal de llocs normals. Tu ja saps que per a mi, de Carcaixent cap el sud, ja és el Sàhara.

Vinga, una abraçada i ànims amb la calor ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails